Airmega + Alexa
Kom igang
Alexa-enhed parret og forbundet til netværket. Coway Air Purifier (kun Airmega 300S) parret og forbundet til netværket – Smart App & Pairing Åbn Alexa-appen.
Søg efter “Coway Smart Home” under fanen “Skills”.
Klik på “Aktiver færdighed” på Coway Smart Home i appen, og log derefter ind med Coway IoCare App ID/PW for at verificere enhed(er)
Hvis du er tilsluttet, vil du modtage beskeden “Coway Smart Home er blevet linket med succes”
Test Air Purifier-kommandoerne, som du vil!
Som standard er din luftrensers kaldenavn Airmega.
Hvis du har mere end én Coway i dit hjem, skal du give hver af dine
Airmega-enheder et kaldenavn til at styre dem med Alexa.
Dette navn vil blive brugt hver gang du udsteder en kommando til Alexa.
Kommandoliste Alexa
Tænd: Alexa, turn (nickname) on.
Sluk: Alexa, turn (nickname) off.
Fan Speed Level One: Alexa, change (nickname) fan speed to level one.
Fan Speed Level Two: Alexa, change (nickname) fan speed to level two
Fan Speed Level Three: Alexa, change (nickname) fan speed to level three.
Fan Speed Low Level: Alexa, change (nickname) fan speed to level low.
Fan Speed Medium Level: Alexa, change (nickname) fan speed to level medium.
Fan Speed High Level: Alexa, change (nickname) fan speed to level high.
Smart Mode: Alexa, change to (nickname) smart mode.
Auto Mode: Alexa, change to (nickname) auto mode.
Sleep Mode: Alexa, change to (nickname) sleep mode.
One Hour Timer: Alexa, set (nickname) sleep timer to one hour.
Two Hours Timer: Alexa, set (nickname) sleep timer to two hours.
Four Hours Timer: Alexa, set (nickname) sleep timer to four hours.
Eight Hours Timer: Alexa, set (nickname) sleep timer to eight hours.
Light On: Alexa, turn (nickname) light on.
Light Off: Alexa, turn (nickname) light off.
Ofte stillede spørgsmål Alexa
Tjek om Airmega og din Alexa-enhed er tilsluttet til et stabilt netværk.
Om problemet kvarstår efter at have foranstaltninger til det mulige netværksproblem, afgør hvilken enhed, der ikke fungerer korrekt, ved at kontrollere Airmega med iOS/Android-applikationer og bruge andre (icke-Airmega) kommandoer.
For yderligere hjælp, gå till
Om Airmega-applikationen ikke fungerer kan det bero på følgende årsager:
- Servern kan ikke være mere (avisering sendes til at planlægge vedligeholdelse). Hvis du får et meddelelse om “Serverunderhåll. Vänligen försök senare”, betyder det, at vi arbejder på serveren og skal være tilbage på nogle timer.
- Tjek om Airmega er påslagene. Airmega känner bare igen kommando(n) for at slå på enheden, når den er afstängd.
- Enheten kanske inte er tilsluttet.
Om problemet består, venlig kontakt os på vores hjemmeside, vi kan hjælpe dig!
Alexa kan måske høre dig korrekt eller din Airmega måske ikke er korrekt linkad til Alexa.
Hvis du behøver hjælp med at løse disse problemer, gå til:
https://www.amazon.com/help/alexa/quickfixes.
Obs! Airmega kan kende igen kommandoen op til 10 sekunder efter anlæggets stænger av.
Dette felmeddelelse betyder, at Airmega-enheten kobles bort fra Alexa.
Dette betyder, at Airmega for nærværende intet er påslagen.
Dette betyder, at Airmega intet længere er tilsluttet til serveren.
Dette fejlmeddelelse betyder, at Airmega-servern er under vedligeholdelse og snart skal være online igen.
For yderligere support, se Amazons Alexa supportsider:
http://www.amazon.com/alexasupport