DECEMBER UDSALG – OP TIL 40% RABAT SE RABATTERNE

Hvordan kan vi hjelpe?

Vår virksomhet

Hvordan jobber vi under Covid-19?

På grunn av det høye ordrevolumet vi har mottatt, iverksetter vi ekstra tiltak for å sikre korrekt levering. Samtidig sikrer Coway at teammedlemmene utfører sosial distansering og opprettholder rene arbeidsmiljøer mens de utfører pliktene sine. I denne globale pandemiske krisen er vi mer enn klar over viktigheten av produktet vårt. Vi vil gjøre absolutt alt for å produsere det bedre produserte produktet og levere dem trygt og raskt hjem til deg.

Generelle FAQ

Se, hvad et rent forfilter kan gøre for dig

Du vil ikke tro, hvor meget et rent forfilter kan forvandle kraften i din luftrenser.

AP-1019C er designet med et EZ Release-filter, så du nemt kan vaske, hurtigttørre og udskifte filteret.

Det unikke Coway-filtreringssystem hjælper med at eliminere ultrafint støv og lugte.

TRIN I
Forfilter ━ Opfang store støvpartikler, dyrehår og andre urenheder.

TRIN II
Aktivt kulfilter ━ Reducerer lugte og skadelige gasser

TRIN III
Ultrafint partikelfilter, HEPA ━ Opfanger og fanger partikler og støv ned til mindre end 0,01 mikron i størrelse med 99,999 % effektivitet.

*Denne test er baseret på HEPA-filtermediestandarden.
*Faktisk ydeevne vil blive bestemt af indendørs luftkvalitet og enhedskvalitet og funktion.

Før du forsøger at bruge/parre IoCare-appen igen, bedes du gennemgå følgende fejlfindingstrin/forslag.

Hvis alle nedenstående parametre er opfyldt/følges, skulle du ikke have noget problem med at oprette forbindelse til din enhed.

Tip: Læs venligst instruktionerne på skærmen af ​​IoCare under installationen. Hvis du fortsætter til næste skærmbillede uden at følge instruktionerne på skærmen (såsom at vente på et bip), kan det afbryde processen.

Fejlfinding:

  1. Tag stikket ud af Airmega i 5 minutter for at nulstille kommunikationschippen.
  2. Luk alle apps, der kører i baggrunden på din telefon/tablet.
  3. Dobbelttjek din netværksadgangskode, netværksadgangskoden må ikke indeholde specialtegn. Prøv også at trimme din netværksadgangskode (wifi) til 24 tegn.
  4. Sørg for, at dit hjemmenetværk har separate SSID’er (netværksnavne) for både 2,4- og 5GHz-netværkene. Du skal oprette forbindelse til et 2,4 GHz-netværk.
  5. Sørg for, at Airmega er tættere på din router.
  6. Sluk og tænd din telefon/tablet (sluk/tænd – ikke bare genstart)
  7. Når du prøver at parre enheden, skal du slukke for mobildata og kun bruge Wi-Fi-netværket. Nogle gange kan mobildata afbryde parringsprocessen.
  8. Start IoCare-appen, og følg vejledningen til opsætning af Wi-Fi.

Hvis problemet fortsætter, bedes du svare med oplysningerne nedenfor, så vi bedre kan hjælpe dig:

Airmega serienummer:
Router/ Access Point mærke/model:
Telefon/tablet mærke og model
Telefon/tablet OS version:
Vedhæft venligst en video/skærmbillede af fejlen/problemet.

Kontakt os ([email protected]) hvis du har yderligere spørgsmål eller ring til os på +46 171 66 33 00 mellem 08.00-17.00 M-T, 08.00-16.00 fredag.

Tjek, om din Airmega 300S er tændt, og om Wi-Fi-lyset er tændt.

Bemærk: Hvis Wi-Fi-lyset blinker, kan dit internetnetværk have et problem. Sørg for, at din router er tændt, og at du kan få adgang til internettet via Wi-Fi.

Der kan være en forsinkelse mellem mobilappen og luftrenseren på grund af netværksforhold.

Prøv igen, eller genstart mobilappen efter en tvungen udgang.

Hvordan fungerer Coway under Covid-19?

Svar: På grund af det store antal ordrer, vi har modtaget, tager vi ekstra foranstaltninger for at sikre korrekt levering. Samtidig sikrer Coway, at dets teammedlemmer praktiserer social distancering og opretholder rene arbejdsmiljøer, mens de udfører deres pligter.

Følg venligst din forhandlers returpolitik.

Hvis du har købt produktet på Coway.se, eller har du brug for support, så e-mail eller kontakt vores kundtjänst.

Hvis du har købt dit produkt hos en af ​​vores forhandlere, skal du rejse alle produktrelaterede problemer og klager til dem.

Hvis du har købt dit produkt på Coway.se, kan du læse våra köpvillkor.

Følg venligst din forhandlers refusionspolitik.

Hvis du har købt produktet på Coway.se, eller har du brug for support, så e-mail eller kontakt vores kundtjänst.

Du kan købe Coways produkter hos Coway.se eller hos en af våra återförsäljare.

Coway HEPA-filtre, støvfiltre og deodorantfiltre sorteres som “andet brændbart/restaffald”, normalt i en grøn beholder. Er du på en miljø- eller returstation, så smid disse i samme beholder som slæder, tapet, ødelagt plastiklegetøj uden batterier.

Coway FAQ

Indikatoren kan være indstillet til ufølsom.

Juster indikatoren til den følsomme eller standardindstilling.

Indikatoren kan være indstillet til ufølsom.

Juster indikatoren til den følsomme eller standardindstilling.

Det kan være på tide at udskifte filteret.

Tjek tidsplanen for filterrensning og udskiftning.

Rengør eller udskift filteret efter behov.

Der kan være støv på linsen.

Tør linsen af ​​med en ren, blød klud for at fjerne støv.

Det kan være på tide at udskifte filteret.

Tjek tidsplanen for filterrensning og udskiftning.

Rengør eller udskift filteret efter behov.

Displayet er muligvis ikke tændt.

Kontroller, at displayet er tændt, og vælg den ønskede luftstrømshastighed fra displayet.

  1. Strømkablet er muligvis ikke tilsluttet. Sørg for, at netledningen er tilsluttet.
  2. Skærmen kan være slukket. Tryk på tænd/sluk-knappen for at styre skærmen. Når displayet er tændt, lyser det. Vælg den ønskede funktion på displayet.
  3. Strømmen kan være ude i dit hjem. Bekræft, at strømmen er tændt. Coway Airmega fungerer ikke uden strøm.
  4. Frontdækslet kan være løst. Kontroller, at dækslet er sikkert. Coway Airmega fungerer ikke, medmindre frontdækslet er ordentligt lukket.

IoCare App

Tjek, om din Coway Airmega er tændt, og om Wi-Fi-lyset er tændt.

Bemærk! Hvis Wi-Fi-lyset blinker, kan dit internetnetværk have et problem. Sørg for, at din router er tændt, og at du kan få adgang til internettet via Wi-Fi.

Der kan være en forsinkelse mellem mobilappen og renseren på grund af netværksforhold. Prøv igen, eller genstart mobilappen efter en tvungen udgang.

Tjek, om din Wi-Fi-router er kompatibel med Coway Airmega.

Coway Airmega bruger Wi-Fi til at oprette forbindelse til internettet og bruger kun 2,4 GHz-båndet. Der er to frekvensbånd, der almindeligvis bruges til Wi-Fi-kommunikation: 2,4 og 5 GHz. Mange moderne routere understøtter begge bånd.

Sådan ser du, om din trådløse router er dual-band:

Find din routermodel på producentens hjemmeside. Nogle routere har endda dual band skrevet på selve routeren eller på emballagen, den kom i.
Se på dit Wi-Fi-netværksnavn (SSID). Din Wi-Fi-router kan udsende to netværk med forskellige navne for at angive 2,4- og 5GHz-båndene. Dette ville bekræfte, at du har en dual band router.
Det er også muligt, at din router kan være en dual-band router, der i øjeblikket er indstillet til kun at sende i ét bånd. Hvis din dualband-router er indstillet til at transmittere 5 GHz, skal du indstille din router til at transmittere begge bånd eller kun 2,4 GHz og prøve at parre din Coway Airmega igen.

Hvis din router kun er en 5GHz båndrouter, kan din Coway Airmega ikke tilsluttes routeren.

Hvis du bruger det interne sikkerhedsnetværk på dit kontor, er din Coway Airmega muligvis ikke forbundet til routeren.

Sørg for, at din Airmega er tændt, og at Wi-Fi-lyset er tændt.

Bemærk: Du kan justere følsomheden af ​​din Airmega sensor. Se din brugermanual.

Tjek, om en anden bruger har ændret timeren eller skemalæggeren for produktet.

Tjek, om den tidszone, du har angivet i din ansøgning, er korrekt.

Bemærk, at timeren altid nulstilles, hvis du slukker din Coway Airmega.

Ja! Du kan blot tilføje produkterne til applikationen.

Ja! Du skal downloade appen på alle smartphones og logge ind med de samme legitimationsoplysninger.

Hvis du bruger samme SSID og adgangskode til den nye router, behøver du ikke at parre din Airmega igen.

Hvis du bruger et andet SSID og/eller password til den nye router, skal du fjerne de aktuelle luftrensere fra din applikation og følge parringstrinnene for at parre luftrenserne med din applikation igen.

  • Tjek, om din Wi-Fi-router er tændt.
  • Tjek længere nede på listen over Wi-Fi-navne.
  • Genstart din Wi-Fi-router.

Vigtigt: Du vil ikke kunne få adgang til internettet, før din router er genstartet.

Sådan genstarter du din router:

  1. Afbryd routerens strømforsyning.

  2. Vent i 10 sekunder, og tilslut derefter routeren igen.

  3. Vent et par minutter, eller indtil du ser konstant strøm- og forbindelseslys.

Når din router er genstartet, skal du prøve at forbinde din Airmega til dit Wi-Fi-netværk igen.

Flere tips om din Wi-Fi-router:

  • Flyt din Airmega tættere på din Wi-Fi-router, og prøv igen. Hvis din Airmega er for langt væk fra din Wi-Fi-router, kan den være uden for rækkevidde.
  • Tjek for trådløs interferens. Trådløs interferens kan være forårsaget af at have mange Wi-Fi-enheder i huset, for mange Wi-Fi-netværk i området eller endda en stor metalgenstand mellem din Airmega og routeren

Vent, indtil du kan høre melodilyden, og søg efter Wi-Fi-netværksnavnet Airmega 300S.

Tjek om din Airmega er tændt.

Hvis ingen indikatorlamper er tændt, skal du flytte til en anden stikkontakt.

Scan stregkoden i lyset igen.

Hvis du stadig har et problem, skal du indtaste serienummeret til applikationen manuelt.

Hvis du bruger en iPhone, skal du gå til Indstillinger og vælge Airmega Application for at kontrollere, om kameratilstanden er slået fra.

Hvis kameratilstanden er slået fra, skal du ændre tilstanden fra fra til tændt og prøve at scanne stregkoden igen.

Kontakt din Wi-Fi-routers kundeservice.

Garanti

I henhold til vilkårene i denne begrænsede garanti garanterer Coway, at produktets motor- og elektroniske komponenter vil være fri for fabrikationsfejl i en periode på to år fra den oprindelige gensalgsdato.

For mere information, se venligst din garantipolitik i brugermanualen eller læs mere på Vores garanti.

Manualer

Download manualen her: Airmega 300S Brugervejledning

Download IOCare app installationsguide her: Airmega 300S IOCare Brugervejledning

Har du nogen spørgsmål?
Kontakt os.