Købsbetingelser

Generelt

Disse købsbetingelser gælder kun for køb på Coway.dk hjemmesiden. Når du køber et Coway-produkt hos en autoriseret forhandler, gælder forhandlerens købsbetingelser. Intet i denne tekst gælder for køb af Coway-produkter fra forhandlere.

Coway er et sydkoreansk firma og dets fulde firmanavn er Coway Co. Ltd.

Albion Nordic AB er distributør af Coway ("Coway") i Norden, og alle køb på hjemmesiden Coway.dk er et køb mellem Albion Nordic AB ("Albion") og forbrugeren.

Denne hjemmeside er kun beregnet til forbrugere, der ønsker at bestille Coway-produkter ("Produkter") online til levering i Sverige.

Coway.dk ("hjemmesiden") accepterer ikke ordrer til levering uden for Sverige. Nedenfor er de vilkår og betingelser, der gælder for salg af produkterne på denne hjemmeside. Ved at foretage et køb på hjemmesiden accepterer du disse vilkår. Albion forbeholder sig retten til at ændre disse vilkår og betingelser til enhver tid uden varsel. Sådanne ændringer har dog ingen effekt på ordrer afgivet, før sådanne ændrede betingelser er offentliggjort på hjemmesiden.

 

Bestilling

For at afgive en ordre på Coway.dk skal du være fyldt 18 år, være tilgængelig på et telefonnummer og have en gyldig e-mailadresse.

Du kan afgive en ordre ved at:

Køb et eller flere produkter via kassen på hjemmesiden.
Ring til Albion på 0171 66 33 00 mandag til fredag
Send en e-mail til info@albionnordic.com

Ved at afgive en ordre angiver du, at du ønsker at købe de produkter, du har valgt i henhold til disse vilkår. Albion kan vælge at afvise din ordre helt eller reducere antallet af produkter, vi leverer. Bestillinger fra dig er dog bindende.

Du vil modtage en besked, når du afgiver din ordre i form af en ordrebekræftelse. Albion sender ordrebekræftelsen på e-mail. Den er gyldig fra den dato, den er sendt til dig. Hvis Albion ikke er i stand til at acceptere din ordre, vil Albion forsøge at kontakte dig via e-mail, telefon eller brev.

Når du afgiver din ordre, udsteder Albion et ordrenummer og sender dig en ordrebekræftelse. Det er kundens ansvar at kontrollere, at ordrebekræftelsen er korrekt. I tilfælde af fejl er det dit ansvar at kontakte Albion hurtigst muligt for at rette fejlene.

Bemærk venligst, at farver, udseende og produkter vist på skærmen kan afvige fra de faktiske produkter, der tilbydes på hjemmesiden.

 

Levering

Albion leverer normalt de produkter, der er angivet på din ordrebekræftelse, via det fragtselskab, som Albion vurderer mest hensigtsmæssigt på det tidspunkt. På helligdage forlader Produkterne normalt Albions lager inden for 24-48 timer efter bestilling, hvis Produkterne er på lager. Albion giver ingen garantier for leveringstid. Albion har ingen forpligtelse til at kompensere kunden ved leveringsforsinkelse, fejlafsendt vare eller anden leveringsfejl, der medfører, at kunden skal vente med at modtage varen.

Albion leverer produkterne til den leveringsadresse, du har angivet på bestillingsformularen og i henhold til den leveringsmulighed, du har valgt. I tilfælde af at du bestiller forskellige produkter til forskellige adresser, skal du indsende en separat bestillingsformular for hver leveringsadresse. Alle leverings- eller forsendelsesdatoer givet af Albion er estimerede, og Albion er ikke ansvarlig for tab, skader, omkostninger eller udgifter i forbindelse med manglende levering inden for de angivne leveringsdatoer.

I tilfælde af at et af de bestilte produkter er udsolgt, kan det betyde, at hele ordren bliver forsinket. Ordrer afgivet på denne hjemmeside kan kun leveres i Sverige.

Leveringsomkostninger, hvor det er relevant, betales af dig som angivet på ordrebekræftelsen. Ejendomsretten og risikoen for produkttab overgår til dig ved levering af produkterne.

Priser

Alle priser på Coway.dk er i danske kroner. Gældende priser er dem, der er angivet på hjemmesiden, når du afgiver ordren. Priserne angivet på denne hjemmeside er inklusive moms og forsendelse til agenter, men eksklusiv eventuelle miljøafgifter. Eventuelle meromkostninger beregnes særskilt, hvis de skal anvendes, og angives i bestillingsformularen og tillægges ordrens samlede pris. Den samlede pris angivet på bestillingsformularen er det samlede beløb, du skal betale for produkterne, inklusive alle skatter, miljøafgifter og håndterings- og forsendelsesomkostninger

 

Betaling for dine produkter

Alle betalinger på hjemmesiden håndteres via Albions betalingspartner Avarda AB.

Du kan betale for dine produkter ved hjælp af betalingsmetoderne vist i betalingssektionen på hjemmesiden. Du skal betale i den valuta, der er angivet ved kassen og på fakturaen.

Betaler du med kreditkort, skal du indtaste kreditkortoplysningerne, når du bestiller. Dit kreditkort debiteres, når Albion frigiver fakturaen, eller når produkterne er leveret. Albion vil heller ikke levere produkterne til dig, før din kreditkortudsteder har godkendt betaling for bestilte produkter. Hvis Albion ikke modtager en sådan godkendelse, vil du blive underrettet.

Betalingsmetode
I samarbejde med Avarda tilbyder vi betaling med Avarda Checkout. Køb betales med betalingskort eller MobilePay. Du bestemmer selv, hvilken betalingsmåde du vil bruge ved kassen, inden du bekræfter købet.

Kortbetaling
Vi bruger 3D Secure, som er en global sikkerhedsstandard udviklet af Visa og Mastercard til internetbetaling. Overførslen er krypteret, hvilket betyder, at ingen uautoriseret person kan få adgang til dine kortoplysninger. Pengene trækkes fra dit kort, når du accepterer ordren. Betaling sker via Nets betalingsudveksling. Al kommunikation mellem butikken og din bank håndteres af Nets og krypteres via SSL (Secure Sockets Layer). Vi har således aldrig adgang til kortoplysningerne og kan derfor ikke registrere eller gemme dine kortoplysninger. Når du betaler med kort, skal du udfylde dit kortnummer, kortets gyldighedsperiode og CVC / CVV-kode. Vi accepterer betaling med VISA og MasterCard, der er udstedt i Danmark og resten af ​​Norden.

MobilePay
Ved valg af betalingsmetoden MobilePay ved kassen, betales der direkte via MobilePay. Når den indgående betaling er bogført, vil leveringen blive sendt til dig.

Vender tilbage

Returnering med fortrydelsesret

Du kan returnere produktet til Albion eller annullere retten til tjenesterne og modtage en refusion for det returnerede produkt (eksklusive omkostninger til gaveindpakning og andre lignende gebyrer) eller retten til tjenesterne, forudsat at du kontakter Albion via e-mail info@albionnordic.com eller på vores Servicesideinden for 14 kalenderdage fra den dag, du modtog varen i din besiddelse. Når vi har modtaget din anmeldelse, bekræfter vi den og informerer dig samtidig om, hvordan returneringen skal udføres. Returner ikke varen før vi har bekræftet din tilmelding! Varen skal returneres til Albion inden for 14 dage fra den dag, vi bekræfter modtagelsen af ​​din meddelelse. Bemærk, at du skal vedlægge en kvittering fra dit køb, hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Tilbagebetaling sker inden for 14 dage fra den dag, hvor den returnerede vare ankom til vores lager.

Følgende betingelser gælder, hvis du ønsker at fortryde dit køb og returnere et produkt: Send aldrig et produkt, før du har modtaget din fortrydelsesmeddelelse bekræftet fra os. Produktet skal returneres i original emballage, ubrugt og i original stand (fabriksny). Hvis emballagen skal tapes inden returneringen, skal tapen være gennemsigtig. Hvis produktet har været brugt, er snavset, mangler original emballage, ledninger, manualer eller at emballagen er tapet med tape ud over det, der er angivet i disse betingelser, kan der ske fradrag for værdiforringelse i det beløb, vi refunderer til dig .

Når du returnerer et produkt til Albion, skal det sendes som en firmapakke og leveres direkte til Albion Nordic AB, Traktorgatan 2, 745 37 Enköping, Sverige. Det er vigtigt, at du indtaster dit ordrenummer som reference eller varelabel. Bemærk venligst, at Albion under ingen omstændigheder vil indsamle pakker sendt til agenter eller terminaler. Du er ansvarlig for alle forsendelsesomkostninger.

Hvis et produkt er blevet leveret ved en fejl, er ufuldstændigt eller defekt, og du mener, at du er berettiget til ombytning eller reparation, bedes du ringe til Albion på 0171 66 33 00 mellem 08:00 og 16:00 mandag til fredag ​​eller udfylde returformularen på Coway, se. I tilfælde af at du er berettiget til ombytning eller reparation, vil der ikke blive pålagt nogen forsendelsesomkostninger for dig.

Returnering i tilfælde af garanti

Trin, der skal følges for at anmode om en refusion og arrangere en returnering af dit købte produkt i garantitilfælde:

(i) Indsend en fejlrapport for dit produkt til serviceafdelingen på denne hjemmeside.

(ii) Albion Nordic sørger herefter for, at produkterne afhentes af en speditør. Afhængigt af speditøren kan du blive bedt om at kontakte dem eller, for større varer, ringe for at aftale et afhentningstidspunkt

(iii) Før du returnerer produkter, skal du kontrollere, at du har:

Modtaget en returgodkendelse fra Albion Nordic AB
Udpakkede alt tilbehør, garantioplysninger og andre materialer, der fulgte med, medmindre du fik at vide andet;
Alle originale emballagematerialer anvendes;
Angiv tydeligt returadresse og ordrenummer på emballagen;
Forseglet pakken ordentligt.

(iv) Ved at følge disse trin hjælper du med at sikre, at produkterne ankommer til den korrekte destination og i god stand uden forsinkelse. Bemærk venligst, at manglende overholdelse af denne procedure kan resultere i, at de returnerede produkter bliver afvist ved modtagelsen og fortaber din ret til refusion.

(v) Bemærk venligst, at Albion Nordic forbeholder sig retten til at afvise ethvert produkt, der ikke returneres i overensstemmelse med ovenstående vilkår.

Transportskade

Undersøg din vare med det samme, når du modtager den, og sørg for, at varen fungerer tilfredsstillende. Opdager du skader på æsken/varen, kan du bede fragtmanden om at tage varen tilbage med det samme. Synlige forsendelsesskader skal meldes direkte til fragtmanden ved modtagelse eller afhentning af varen. Skjulte forsendelsesskader skal anmeldes til os inden for 3 dage. Det er vigtigt, at du gemmer al emballage. Hvis skaden ikke anmeldes til os og fragtfirmaet, udbetales der ingen erstatning.

Forkert afsendt produkt

Hvis du har modtaget en forkert afsendt vare, skal du kontakte os inden for 14 dage. Hvis en vare afsendes forkert, står vi for returfragten.

Vi ser helst, at produktet er pakket i sin originale emballage med tilhørende inderemballage og med eventuelt tilbehør. Der skal også fremsendes kvittering eller faktura. Varer der følger med i købet skal naturligvis også returneres. Mindre varer leveres ofte med yderemballage, der beskytter original-/produktemballagen. Ved returnering skal denne ydre emballage eller tilsvarende emballage så anvendes. For at lette håndteringen vil vi gerne have, at du bruger en formular, inden du sender varen tilbage til os. Så hjælper vi dig med at sende varen til det rigtige sted, og at du får en sikker refundering.

8. Ansvar

I HENHOLD TIL DENNE AFTALE ER ALBION NORDIC AB IKKE ANSVARLIG FOR NOGET TAB AF INDTÆGNING, TASTE FORTJENESTE, MISTET KONTRAKT, TABTE DATA ELLER FOR ENHVER ANDRE INDIREKTE SKADER, FØLGESKADER ELLER ANDRE SKADER, FORÅRSAGET VED HANDLING, ELLERS. ALBION NORDIC AB'S MAKSIMUM SAMLEDE ANSVAR I HENHOLD TIL AFTALEN UANSET HANDLING (HERunder Uagtsomhed) ELLER ANDEN MÅDE SKAL UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER OVERstige DET BELØB, DU BETALTE TIL ALBION NORDIC AB FOR PRODUKTERNE OG/ELLER.