Udleveringssted
Albion leverer normalt de produkter, der er angivet på din ordrebekræftelse, via det fragtfirma, som Albion finder mest hensigtsmæssigt på det pågældende tidspunkt. På hverdage uden for helligdage forlader produkterne normalt Albions lager inden for 24-48 timer efter bestillingen, hvis produkterne er på lager. Albion giver ingen garantier for leveringstider. Albion er ikke forpligtet til at yde kompensation til kunden i tilfælde af forsinket levering, forkert ekspederet vare eller andre leveringsfejl, der fører til, at kunden må vente på at modtage varerne.
Albion leverer produkterne til den leveringsadresse, du har angivet på bestillingsformularen, og i henhold til det valgte leveringsalternativ. Hvis du bestiller forskellige produkter til forskellige adresser, skal du indsende en separat bestillingsformular for hver leveringsadresse. Alle leverings- eller fragtoplysninger angivet af Albion er estimerede, og Albion kan ikke holdes ansvarlig for tab, skader, omkostninger eller udgifter ved manglende levering på de angivne leveringsdatoer.
I tilfælde af, at nogen af de bestilte produkter er udsolgt, kan hele ordren blive forsinket. Ordrer afgivet på denne hjemmeside kan kun leveres i Danmark.
Eventuelle leveringsomkostninger, hvor sådanne gælder, betales af dig som angivet på ordrebekræftelsen. Ejerskab og risiko for produkttab overgår til dig ved levering af produkterne.
Hjemmelevering
Hjemmelevering i dagtimerne tilbydes mellem kl. 07.00 og 17.00. Schenker fastsætter disse leveringstider og vil informere dig om det specifikke tidsinterval, de vil bruge til at levere dine produkter. Den nøjagtige leveringstid og -dag bestemmes af Schenker, og du vil blive underrettet på forhånd om datoen og tidsintervallet. Disse oplysninger er baseret på de dage, Schenker leverer i dit område. Albion har ingen mulighed for at påvirke eller ændre disse tider eller det specifikke leveringsinterval, Schenker vælger. Der tilbydes ingen alternative leveringstider.
Produkterne leveres af Schenker til den adresse, der er registreret på købsordren. Hvis den angivne adresse er forkert, og produktet leveres til den forkerte adresse, påtager Albion sig intet ansvar. Hvis du ikke er tilgængelig på leveringstidspunktet, betragtes dette som en mislykket leveringsforsøg, og der vil blive opkrævet et gebyr for genlevering.
Når du bestiller hjemmelevering i dagtimerne, forventes det, at du kan modtage din forsendelse inden for det angivne tidsinterval, som Schenker meddeler. Det er vigtigt, at du sikrer, at du kan være på leveringsadressen, når Schenker leverer i dit område. Albion har intet ansvar for og kan ikke påvirke Schenkers leveringstider eller deres beslutninger vedrørende leveringsdage. Eventuelle forsinkelser eller problemer i forbindelse med Schenkers tidsplaner ligger uden for Albions kontrol og ansvar.
Hvis Schenker foreslår en dag, hvor du ikke kan være til stede for at modtage leveringen, bedes du kontakte Schenker for at aftale en ny leveringsdag.
Bekymring over forsinket eller uændret leveringsstatus
Hvis leveringen er forsinket, kan du kontakte os via e-mail på [email protected] og inkludere dit ordrenummer, så vores kundeserviceteam kan eskalere problemet.
Bekymring over beskadiget produkt
Hvis din vare er blevet beskadiget under leveringen, bedes du straks kontakte os via e-mail på [email protected] og inkludere følgende oplysninger:
- Ordrenummer
- Billeder af den beskadigede emballage og det beskadigede produkt
Vores kundeserviceteam undersøger sagen med transportfirmaet og vender tilbage med en løsning hurtigst muligt.
Bekymring over forkert vare modtaget
Hvis du har modtaget en forkert vare, bedes du følge disse trin:
- Åbn ikke emballagen.
- Tag et billede, der tydeligt viser produktets kasse.
- Kontakt os via e-mail på [email protected] og vedhæft billedet samt dit ordrenummer.