Der er flere grunde til, at forbindelsen til din Coway Airmega kan blive afbrudt. Følgende løsninger kan hjælpe med at forbedre forbindelsen:
- Flyt enheden tættere på routeren: Hvis Coway Airmega er for langt væk fra Wi-Fi-routeren, kan den være uden for rækkevidde. Flyt enheden tættere på og prøv at oprette forbindelse igen.
- Kontroller for trådløse forstyrrelser: Forstyrrelser kan skyldes mange Wi-Fi-enheder i hjemmet, flere Wi-Fi-netværk i området eller store metalgenstande mellem Coway-enheden og routeren.
- Opdater IoCare-appen: Afinstaller din nuværende app, og download den seneste version af Coway IoCare-appen fra app-butikken.
- Kontroller Wi-Fi-status: Sørg for, at routerens Wi-Fi fungerer korrekt, og at Wi-Fi-indikatoren er stabil.
- Deaktiver VPN: IoCare-appen fungerer ikke korrekt, hvis en VPN er aktiveret.
- For iPhone: Gå til Indstillinger > Generelt > VPN og sluk for VPN..
- For Android: Gå til Indstillinger > Netværk og Internet > VPN og sluk for VPN.
- Nulstil produktet: Træk stikket ud til Airmega i 5 minutter, og tilslut det igen.
- Log ud og ind igen: Log ud af IoCare-appen, og log derefter ind igen.
- Følg installationsinstruktionerne: Åbn IoCare-appen, og følg trinene for at oprette forbindelse til din Coway-enhed.
Når alle ovenstående trin er afprøvet eller kontrolleret, skal du åbne din Coway IoCare-app og følge instruktionerne for at tilslutte dit Coway-produkt.
Hvis din enhed stadig ikke opretter forbindelse til appen, kan du prøve følgende:
IoCare fejlfinding ved parring: Hotspot-metoden
Hvad du skal bruge for at komme i gang:
- Tænd for hotspot på den sekundære enhed (telefon eller tablet).
- Den enhed, der har hotspot-funktionen slået til, fungerer som en Wi-Fi-router.
- Indstil hotspot-adgangskoden til kun at indeholde tal for en nemmere parringsproces.
- Åbn den nyeste version af IoCare-appen.
- Tilslut Coway-enheden til den sekundære telefons/tablets hotspot som Wi-Fi-router.
- Start parringsprocessen med hovedenheden, og følg trinene i appen.
Hvis parringen lykkes ved hjælp af hotspot-enheden, betyder det, at dit Coway-produkt fungerer korrekt, og at problemet kan ligge hos Wi-Fi-routeren eller internetudbyderen. I så fald anbefaler vi kraftigt, at du kontakter din internetudbyder for at løse problemet.
Hvis parringen ikke lykkes ved hjælp af hotspot-enheden, bedes du kontakte [email protected] via e-mail for yderligere fejlfinding.