...
Årets bedste tilbud på prisvindende luftrensere TIL RABATTERNE

Policy for produktreparation: Hvad sker der, hvis produktet er i stykker?

Opdateret for 1 måneder siden

Hvis du har problemer med dit produkt, så tjek først, om der er noget, du selv kan løse. De fleste problemer kan løses med få enkle trin, som du finder i vores hjælpecenter.

Hvis problemet fortsætter, bedes du udfylde vores fejlmeldingsformular her:
https://coway.dk/fejlmelding/

Vores kundeservice svarer inden for syv arbejdsdage. Hvis produktet skal indsendes, kan du bestille en forudbetalt etiket fra Coway og sende produktet til os.

Vores servicerepræsentant undersøger produktet, reparerer det og sender det tilbage. Hvis produktet ikke kan repareres, sender vi et nyt eller istandsat produkt.

Forsøg aldrig under nogen omstændigheder at reparere dit produkt selv. Kontakt altid vores supportteam for hjælp.

Har du nogen spørgsmål?
Kontakt os.