Trin 1: Kontroller tilslutningen ifølge manualen
Klik her for at bekræfte, at dit produkt har forsøgt at oprette forbindelse til WiFi ifølge manualen.
Trin 2: Kontroller WiFi-frekvensen
- Sørg for, at du bruger en 2,4 GHz WiFi-forbindelse. Vores IoCare-app er ikke kompatibel med 5 GHz WiFi.
Trin 3: Kontakt kundesupport, hvis problemet fortsætter
Hvis alt ser korrekt ud, men du stadig har problemer med parringen, bedes du kontakte vores kundesupport via e-mail og inkludere følgende oplysninger:
a) Beskrivelse af problemet
b) Ordrenummer. Hvis du købte produktet via Coways webshop og dit login-ID er den samme som din e-mailadresse, behøver du ikke angive ordre-ID.
c) Produktets serienummer. Serienummeret findes på etiketten på produktets bagside. Du kan enten skrive det ned eller vedhæfte et billede.
d) Video (valgfrit, men hjælper os med bedre at forstå problemet).
Send din forespørgsel til [email protected], så vil vores kundeserviceteam hjælpe dig med at løse problemet.